دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

کلینیک تخصصی سردرد تهران

۲,۴۳۹ بازديد


با توجه به شیوع انواع سردرد در جامعه و بار اجتماعی اقتصادی قابل توجه و ناتوانی که در سنین جوانی و میان سالی ایجاد می کند اولین کلینیک تخصصی سردرد با هدف ارائه خدمات خاص به افراد مبتلا به سردرد زیر نظر بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران راه اندازى شد.

در کلینیک تخصصی سردرد به آموزش و اطلاع رسانی در زمینه بیماریهایی که باعث بروز سردرد می گردند و به تشریح عواملی که باعث تحریک سردرد می شوند و تشخیص و درمان آن می پردازیم.

در کلینیک تخصصی سردرد تهران ، پس از شرح حال و معاینه کامل نورولوژى و در صورت نیاز اقدامات پاراکلینیک مثل تصویربردارى مغز(Brain MRI)،سونوگرافى داپلر عروق مغز و گردن (TCD & ECD) جهت تعیین خونرسانى مغز و یا نوارمغز (EEG) ،تشخیص صحیح نوع سردرد توسط متخصص مغز و اعصاب داده شده و بر اساس آن درمان صحیح ارائه میشود.
که میتواند علاوه بر درمانهاى دارویی شامل ماساژ تخصصى سر و گردن ، تزریق بوتاکس و بلاک Triger point ها در محلهاى ویژه منشاسردرد،
(TMS (Transcranial Magnetic Stimulation ،تکنیکهاى ریلکسیشن و آروماتراپى باشد.
درمان های تکمیلی اغلب دیدگاهی کلی نگر دارند؛آنها جسم و ذهن را با هم مورد درمان قرار می دهند و تنها به نشانه های بیرونی اکتفا نمی کنند. این نوع درمان ها را می توان به موازات درمان های دارویی معمول اعمال کرد.

آدرس: ایران، تهران، میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، پلاک 8، کلینیک تخصصی سردرد تهران

تلفن تماس: 88876450(021)

 

منبع : https://headacheclinic.ir

درمان درد لگن در بارداری

اگر در دوران بارداری هستید و از درد لگن رنج می‌برید باید بدانید که تنها شما دچار این مشکل نیستید. حدود 20 درصد از زنان در دوران بارداری نوعی از درد مفصل ران را تجربه می‌کنند. درد معمولاً در کنار یا پشت هیپ یا در ناحیه لگن خاصره متمرکز است. درد ممکن است ملایم یا شدید باشد و به‌تدریج یا ناگهانی بروز کند.

درد لگن ممکن است در هر مرحله از بارداری شروع شود، اما در سه‌ماهه دوم و سوم بارداری که با رشد کودک و آماده‌شدن بدن برای تولد همراه است این احتمال افزایش میابد. در ادامه نحوه کنترل و پیشگیری از درد مفصل ران در دوران بارداری بیان خواهد شد.

چه عواملی باعث درد مفصل ران در دوران بارداری می‌شود؟ 

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است باعث شود فرد در طول بارداری درد لگن را تجربه کند بنابراین درد لگن اغلب نشانه عارضه یا انجام حرکت اشتباه نیست. در ادامه پنج علت شایع بیان شده است:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.