سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

دانلود آهنگ های ویژه افغانی

۵,۴۱۵ بازديد
دانلود ترانه افغانی جدید با لینک مستقیم

آهنگ های ویژه افغانی مخصوص افغان دوستان

ترانه افغانی برای کسانی که این سبک آهنگ هارا گوش میدهند

شما رو دعوت میکنم از پست ترانه های افغانی دیدن کنید



و اما حالا میپردازیم به همسر ایده آل برای مردان افغانی

زن آینده مرد های افغانی باید چه ویژگی داشته باشد ؟؟؟

در پایین همین متن متوجه خواهید شد ..!

برای بسیاری از جوانان در افغانستان انتخاب همسر اهمیت ویژه‌ای دارد. این جوانان ویژگی‌های از دختران را می پسندند که شاید تا ده‌سال قبل در جامعه به آن‌ها توجه‌ی زیادی نمی‌شد. اما اکنون با توجه به تغییرات اجتماعی به وجودآمده در معیارهای انتخاب همسر نیز تحولات جدی به میان آمده است. خبرنامه در گفت‌وگو با شمار زیادی از جوانان این موارد را در انتخاب همسر برای پسران مهم یافته است.

پاک‌دامنی

مردان، زنان پاک‌دامن، باحیا و نجیب را دوست دارند. برای بسیاری از جوانان افغان این مورد غیر قابل چشم‌پوشی است. اصطلاح پاک‌دامنی را جوانان افغان به عدم ارتباط با مردان و پسران دیگر نسبت می‌دهند و زن نجیب از دید پسران، زنی است که خصوصیات اخلاقی‌اش از پایداری برخوردار باشد و از ۱۰۰ نفر که در این مورد پرسیده شده، تنها دو نفر گفته که گذشته‌ی همسر شان برای شان مهم نیست به شرطی که آن گذشته زندگی فعلی و آینده‌ی شان را تحت تاثیر قرار ندهد و در آن رابطه پای فرد سومی مطرح نباشد.

سادگی و صداقت

برای بسیاری از مردان افغان ساده و صادق‌بودنِ زن جزء از موارد غیر قابل انکار است. آنان دوست دارند زن شان به تمام معنا مطابق عرف معمول جامعه باشد و در نوع پوشش، گفتار و رفتارش با ظرافت و دقت بوده و در همه موارد با او صادق باشد.

زیبایی

مردان افغان که به خبرنامه پاسخ گفته اند، اکثرا تاکید کرده اند که دوست دارند زنان زیبا و آراسته داشته باشند؛ زنانی که دست کم از خود شان زیباتر باشد و این زیبایی باید بی‌آرایش باشد.

برای بسیاری از جوانان اکنون قد دختر مورد نظر مهم نیست اما تناسب اندام اهمیت زیاد دارد. آنان تاکید کرده اند که دوست دارند همسر شان از هر جهت آدم متوسط باشد.

عدم وابستگی

بسیاری از جوانان افغان تاکید می‌کنند که دوست دارند زنان شان متکی و وابسته نباشند. در عین حال نباید به خاطر زیبایی خود مورد توجه بمانند. بل‌که به نظر آن‌ها دختر دوست داشتنی‌تر است که در زمان مشکلات مرد خود پشت او بی‌استد. امری دیگری که پسران گفته اند این است که دوست ندارند زنان شان زورگو باشد و در مقابل خانواده‌ی آن‌ها بی‌استند.

حامی

بسیاری از پسران افغان دوست دارندکه زن منطقی و با حساب‌وکتاب داشته باشند. در عین حال از مرد خود در سراسر زندگی حمایت نمایند و در موقعیت‌های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

جاه طلبی

بیشتر مردهای افغان، به دنبال همسری می‌گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر داشته باشد. این مورد می‌تواند شامل یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند شود. بسیاری از مردهای امروزی، زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره، کار و فعالیت‌های اجتماعی‌اش را هم جدی بگیرد. این موضوع به آن‌ها ثابت می‌کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. جاه‌طلبی هم برای مردان دلیل دوست داشتن یک زن است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.