سه شنبه ۲۹ اسفند ۰۲

مشاوره ازدواج تلفنی

آهنگ های عروسی

مشاوره ازدواج تلفنی

۴,۳۰۹ بازديد

آیا میدانستید مشاوره ازدواج تلفنی هم وجود دارد؟

بعضی از جوانان در خانواده ای سنتی با نگاه بسته زندگی میکنند و کارهایی از قبیل رفتن به مشاوره پیش از ازدواج و ملاقات مرتب با یکدیگر پیش از رسیدن به جواب اصلی را نمی پذیرند و عرف جامعه نمی دادند. همین سبب میشود برخی افراد عجولانه و بدون شناخت کافی ازدواج کنند.

 

مشاوره قبل از ازدواج از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات حضور در جلسات مشاوره پیش از ازدواج آمار طلاق را کاهش میدهد و احتمال طلاق را کم میکند. با حضور در مشاوره ازدواج میتوانید نسبت به فرد مورد نظر خود برای ازدواج شناخت پیدا کنید یا حتی اگر این امکان را ندارید که هر دو با هم به مشاوره ازدواج بروید، میتوانید به صورت تکی از خدمات مشاوره بهره مند شوید و حداقل از آمادگی خود برای ازدواج مطمئن شده و با تضادها و ترس ها و ضعف و قوت درونی خود آشنا شوید، شناخت بهتر خودتان به شما کمک میکند که در زندگی زناشویی نیز بهتر عمل کنید.

هم اکنون با ارتقای خدمات مشاوره ای و روانشناسی در سرتاسر کشور، این امکان برای دختران و پسران فراهم شده که بدون حضور و رفت و آمد و حتی بدون اطلاع خانواده های سخت گیر، از مشاوره ازدواج تلفنی بهره ببرند.

در جلسات مشاوره ازدواج تلفنی مشاور به صورت تکی با هر دوی شما صحبت میکند و آمادگی شما برای ازدواج و توقعات و انتظاراتتان از رابطه و ترس های درونی شما را بررسی میکند و به کمک او خود را بهتر می شناسید.

درست است که مشاوره حضوری بهتر از مشاوره تلفنی ازدواج است اما در شرایطی که خانواده سخت گیر هستند و یا اعتقادی به چنین جلسات ندارد یا به هر دلیلی امکان رفت و آمد برای شما فراهم نیست، تنها چاره شما هستند.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.