شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

کلینیک تخصصی رویان

آهنگ های عروسی

کلینیک تخصصی رویان

۳,۰۳۴ بازديد

کلینیک رویان سلامت ؛ جایی که باید برای انجام بهترین عمل لیپوساکشن به آن مراجعه کنید

لیپوساکشن چیست و چگونه است؟

امروزه عمل لیپوساکشن به عنوان یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین جراحی های زیبایی به حساب می آید. وجود چربی های مقاوم به رژیم غذایی و ورزش، باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند در اندام فرد می گردد. عمل لیپوساکشن در نواحی مختلف بدن مانند شکم، پهلوها، قسمت های داخلی و خارجی ران ها، گونه ها، چانه و غبغب، نواحی پشت ساق پا و زانوها می تواند کانتور بدن را به شکل چشمگیری تغییر داده و زیباتر سازد.

بهتر است بدانید که لیپوساکشن مناسب همه افراد نیست. در واقع این گونه نیست که به محض اینکه شخص تصمیم به عمل لیپوساکشن در یک ناحیه از بدن خود گرفت، بتواند آن را عملی نماید. باید دید آیا شخص کاندید مناسبی برای عمل هست یا خیر. به طور کلی لیپوساکشن، یک روش کاهش وزن به حساب نمی آید؛ بلکه برای اصلاح چربی های موضعی و ایجاد تناسب اندام و در نهایت داشتن یک کانتور بدن جذاب انجام می گیرد. شرط اصلی برای اینکه بتوانید کاندید این عمل باشید، داشتن وزن پایدار و پوستی با خاصیت الاستیکی مناسب است؛ چرا که در صورت داشتن پوست بدون خاصیت ارتجاعی، احتمال افتادگی پوست بعد از عمل بسیار زیاد خواهد بود.

عمل لیپوساکشن، از طریق روش های مختلفی انجام می گیرد. روش هایی نظیر لیپوساکشن سنتی، ویزر، الترازد، لیزر لیپولیز، لیپوماتیک و لیپوست شناخته شده ترین روش های جراحی زیبایی لیپوساکشن به شمار می روند. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که باید مورد توجه قرار گیرد. البته بهتر است بدانید که هر چه فناوری پیشرفته تری برای جراحی استفاده گردد، عوارض ناشی از عمل کاهش پیدا می کند و نتیجه حاصل از آن رضایت بخش تر خواهد بود.

دو روش لیپوماتیک و لیپوست، از جمله روش های محبوب و پرطرفدار برای لیپوساکشن قسمت های مختلفی از بدن به حساب می آید. این روش ها نسبت به تمام روش هایی که تا کنون برای لیپوساکشن بدن معرفی شده اند، مزایای ویژه ای دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم :

  • در دستگاه مربوط به هر دو روش، ابزاری به نام کانول وجود دارد که وظیفه تخریب و استخراج چربی را بر عهده دارد. در روش لیپوماتیک، کانول یک حرکت ترکیبی از سه حالت لرزشی، چرخشی و نوسانی دارد که با سرعت 600 دور بر دقیقه می چرخد. در واقع حرکت سه بعدی این کانول، باعث خروج همگن چربی ها از زیر پوست شده و بنابراین، هیچ گونه توده چربی نقطه ای به جای نخواهد گذاشت، افتادگی پوست اتفاق نمی افتد و سطح ناحیه تحت درمان، صاف و یک دست خواهد بود. در مورد دستگاه لیپوست نیز تکنیک TLA به کار می رود و برداشت چربی به طور یکنواخت انجام می گیرد. همین موضوع باعث ایجاد کانتور مناسب بدن در نواحی تحت عمل لیپوساکشن، خواهد شد.
  • در هر دو روش، برای ورود کانول به توده چربی مورد نظر، برش و یا برش های کوچکی با ابعاد 2 تا 5 میلی متر، در ناحیه تحت درمان ایجاد می گردد.
  • این دو روش با توجه به تخلیه ملایم چربی ها، کمترین عوارض جانبی نظیر خونریزی، درد، کبودی، تورم و التهاب را خواهند داشت. در روش لیپوماتیک به دلیل وجود سیستم ایمنی متصل به کانول، امکان آسیب به بافت های غیرچربی تقریبا صفر است.
  • جای زخم، عفونت، آمبولی و بی حسی در ناحیه تحت درمان به مدت طولانی از جمله عوارض حاصل از عمل لیپوساکشن هستند که در مورد این دو روش احتمال وقوع آن ها بسیار ناچیز خواهد بود.
  • در بعضی از روش های جراحی لیپوساکشن، امکان برداشتن چربی های موضعی در بعضی قسمت های بدن، بخصوص نواحی ظریف امکان پذیر نیست؛ اما این مشکل در این دو روش برطرف شده است.
  • دوران نقاهت پس از عمل لیپوساکشن برای هر دو روش کوتاه بوده و بیمار پس از حدود دو روز می تواند به فعالیت های عادی خود برگردد. تنها برای انجام فعالیت های سنگین بازه زمانی بیشتری باید صبر کرد که البته پس از چند هفته می توان برنامه ورزشی خود را در پیش گرفت.
  • در هر دو روش امکان زنده نگه داشتن سلول چربی و در نهایت تزریق آن به نقاط دیگری از بدن وجود دارد. بنابراین برای انجام همزمان عمل زیبایی تزریق چربی مناسب هستند.

دقت کنید که پیش از هر گونه جراحی لیپوساکشنی، برای اطمینان از نظر سلامت جسمی، لازم است که آزمایش های لازم انجام گیرد. همچنین سوابق دارویی و پزشکی شخص باید بررسی گردد.

بهترین کلینیک کجاست و بهترین پزشک کیست؟

این روزها با تبلیغات زیادی در زمینه های مختلف زیبایی مانند کاشت مو، خدمات دندان پزشکی و لیپوساکشن در کانال ها و شبکه های مختلف رسانه ای مواجه می شویم. با این حال اگر قصد انجام هر کدام از این موارد را دارید، باید تنها به این تبلیغات اکتفا نکرده و به تحقیق کامل با بیشترین جزییات بپردازید.

اولین رکن در داشتن یک عمل موفق بخصوص در زمینه زیبایی که کاملا مرتبط با ظاهر افراد است، انتخاب یک کلینیک مجهز و یک پزشک ماهر و با تجربه به حساب می آید. یکی از شناخته شده ترین کلینیک های معتبری که توانسته است با ارایه بهترین خدمات زیبایی، به خوبی اعتماد مردم را به خود جلب کند، کلینیک تخصصی رویان است.

با توجه به آنچه که در بالا در مورد روش های لیپوماتیک و لیپوست توضیح داده شد، بهتر است بدانید که کلینیک تخصصی رویان، بهترین مجری در زمینه انجام این دو روش لیپوساکشن به حساب می آید. بنابراین با کمی دقت و تحقیق متوجه خواهید شد که اگر بخواهید جراحی زیبایی لیپوساکشن خود را تحت نظر یک پزشک معتبر و ماهر و در یک محیط بسیار مجهز انجام دهید، اولین و بهترین مورد انتخابی برای شما کلینیک تخصصی رویان خواهد بود.

برگزاری جلسه مشاوره اولیه با یک پزشک حاذق این امکان را برای شما فراهم می کند تا از نظر شرایط مختلف مورد بررسی قرار گیرید. انجام برخی آزمایش های اولیه، پرس و جو در مورد داروهای مخصوص و یا مکمل های غذایی که در حال حاضر و یا از قبل مصرف می کنید، مصرف سیگار و یا احتمالا مشروبات الکلی، بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی و نارسایی های کلیوی از جمله مواردی است که باید توسط پزشکتان مورد توجه قرار گیرد. هر چه تجربه پزشک در مورد جراحی های لیپوساکشن بیشتر باشد، پیش بینی ها و دستوالعمل های وی قبل از عمل برای کاهش عوارض بعد از عمل و بهبود سریع تر، دقیق تر و کامل تر خواهد بود. کلینیک تخصصی رویان این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید مشاوره ای دقیق با یک پزشک حاذق و باتجربه، برای بررسی وضعیت کاندیداتوری خود داشته باشید.

منبع : https://royan.clinic



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.