شنبه ۰۴ فروردین ۰۳

معرفی انواع مختلف دستگاه لیزر دایود الکس

۲,۶۹۱ بازديد

 

الکس دایود (Alex Diode)
این لیزرهای نیمه‌رسانا بر پایه و عملکرد نوری (طیف نزدیک به مادون‌قرمز) ساخته شده‌اند و عمل خود را به صورت پالسی انجام می‌دهند. کوچکی، قابلیت مدولاسیون برای فرکانس‌های بالا و اساس تغییر در میزان جریان اعمال‌شده­ آن، مبنای طول موج‌های مختلف است که در نتیجه برای نیازهای مختلف می‌توان از آن بهره برد. این دستگاه به سیستم خنک‌کننده مجزا مجهـز شده است. وجود این قابلیت، درد و سوختگی روی سطح پوست را کاهش می‌دهد. لیزر الکس دایود با عمق نفوذ بالا و انرژی 120J بـرای هـر تک پالس و جذب بالاتر در کلروفرم ملانین، درون لایه اپیـدرم نفـوذ می‌کند و توسـط ملانین موجود در فولیکول‌های مو جذب می‌شوند.

بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که استفاده از دستگاه لیزر به جهت حذف موهای زائد ممکن است در دراز مدت برای پوست مضر باشد. البته این موضوع در گذشته که از دستگاه‌های غیراستاندارد برای این کار استفاده می‌شده، صدق می‌کرده است اما در حال حاضر و با پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های فوق پیشرفته‌ای به دنیا معرفی شده است که هر کدام از آنها از قابلیت‌های بسیار ظریفی برای پاک‌سازی پوست برخوردارند.

حال در این مقاله‌ قصد داریم در خصوص یکی از دستگاه‌های بسیار کاربردی برای حذف موهای زائد بدن صحبت کنیم. این دستگاه لیزر، دایود الکس نام دارد که در حال حاضر از محبوب‌ترین دستگاه‌های عمل پاک‌سازی پوست بشمار می‌رود.  قبل از هر چیزی باید عنوان کنیم که استفاده از هر دستگاه لیزر معایب و مزایایی دارد که دستگاه لیزر دایود الکس نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود، با این حال این دستگاه در صدر پر استفاده‌ترین لیرزهای پوست قرار دارد.

طول موج در دستگاه لیزر دایود الکس
برای پاک‌سازی پوست از هر گونه مو زائد باید توجه داشت که وجود طول موج در دستگاه‌ها ضروری به نظر می‌رسد و قابل ستایش است، اگر بگوییم که در دستگاه لیزر دایود الکس، طول موج استاندارد 810 نانومتر وجود دارد که این طول موج بدون کوچکترین خطری برای پوست به بهترین نحو ممکن عمل برداشتن موهای  زائد را انجام می‌دهد و با توجه به اینکه این طول موج سبب جذب آب در پوست می‌شود، بی‌خطر بودن آن نیز برای بدن اثبات شده است.

معرفی انواع مختلف دستگاه لیزر دایود الکس
انواع و اقسام مدل از دستگاه لیزر دایود الکس وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ما در این قسمت سعی کرده‌ایم تا با کیفیت‌ترین آنها را به شما معرفی کنیم. مطمئناً اگر قصد خرید چنین دستگاهی دارید، حداقل بعد از خواندن این قسمت از مقاله تجربیات بسیار خوبی بدست خواهید آورد.

دستگاه لیزر دایود الکس مدل FG 2000D

بهترین ویژگی این مدل از دستگاه لیزر دایود الکس جوان‌سازی و رفع کامل موهای زائد بدن است که بدون کمترین درد و خراشیدگی پوست انجام می‌شود. همچنین تکنولوژی بکار رفته در این دستگاه لیزر، سبب خنک کنندگی پوست در حین کار خواهد شد. قدرت و سرعت این دستگاه نیز بسیار بالا بوده تا جایی که از این دستگاه برای مراکز تخصصی استفاده می‌شود. توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال یک دستگاه حذف موهای زائد هستید که فوق العاده اقتصادی هم باشد، حتماً این دستگاه را بررسی نمایید.

دستگاه لیزر دایود الکس مدل LASERMACH

پر واضح است که اگر دستگاه لیزر دارای طول موج‌های بیشتری باشد، می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد. با این تعریف می‌توان گفت که دستگاه لیزر دایود الکس مدل LASERMACH از سه طول موج برخوردار است که علاوه بر حذف کلی موهای زائد بدن، عملکرد بسیار مناسبی برای بهبود بعضی مشکلات پوستی از خود نشان می‌دهد.

دستگاه لیزر دایود الکس مدل SOPRANO ICE PLATINUM

این دستگاه لیزر برای پوست‌های مختلف استفاده می‌شود که طول موج‌های گوناگون آن نیز یکی از ویژگی‌های بسیار عالی آن به شمار می‌رود. دقت کنید که بعد از اولین استفاده از این دستگاه لیزر، کم شدن موهای زائد بدن را به طور قابل توجه‌ای مشاهده خواهید کرد که شاید در دیگر مدل‌های دستگاه لیزر دایود الکس کمتر چنین چیزی دیده شود.

دستگاه لیزر دایود الکس مدل LAMIS XL

دستگاه لیزر LAMIS XL از بهترین نوع دستگاه لیزر دایود الکس است که استفاده از آن هیچ‌گونه دردی را متوجه مصرف کننده نخواهد کرد. طبیعی است که برداشتن موهای زائد از بدن کمی دردناک باشد، حتی اگر با هر وسیله‌ی دیگری این کار انجام شود؛ فرد مورد نظر درد را احساس خواهد کرد اما این دستگاه با جزئی‌ترین فشار و درد بر روی ناحیه اصلاح شده، کار را به اتمام می‌رساند

برای فروش دستگاه لیزر دایود الکس به این سایت مراجعه کنید : https://alexdiode.ir/product/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%b3-%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%88%d8%af-alex-diode/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.