جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

برنامه هک کردن گوشی

آهنگ های عروسی

برنامه هک کردن گوشی

۲,۸۱۲ بازديد
هک گوشی و آشنایی با انواع برنامه های هک گوشی تلفن همراه

هک گوشی و آشنایی با انواع برنامه های هک گوشی تلفن همراه

هک در دنیای کامپیوتری به جستجو برای پیدا کردن روزنه های امنیتی یک سیستم کامپیوتری و هک گوشی اشاره می کند. هکرها کسانی هستند که گاها سواد خیلی زیادی حتی بیشتر از برنامه نویسان ارشد یک شرکت دارند که از طرف شرکت ماموریت دارند تا حفره ‌های امنیتی یک سیستم رو پیدا کنند و به آن نفوذ کنند و این مشکل امنیتی را به شرکت خود گزارش کنند تا شرکت برای پوشش و حل این حفره امنیتی اقدامی موثر انجام بدهند. البته همه هکرها به این شکل عمل نمی‌ کنند و افرادی هستند که سعی دارند به یک سیستم نفوذ نمایند و از اطلاعات برای صرفه  شخصی و یا نیت ‌های غیراخلاقی استفاده می کنند.

 هک گوشی و آشنایی با انواع برنامه های هک گوشی تلفن همراه
هک گوشی و آشنایی با انواع برنامه های هک گوشی تلفن همراه

روش‌ های حمله‌ هکر ها برای هک گوشی یا کامپیوتر

محتوا پنهان
1 روش‌ های حمله‌ هکر ها برای هک گوشی یا کامپیوتر
2 دسته بندی حملات برای نفوذ به گوشی یا کامپیوتر
3 برنامه هک گوشی چیست؟
4 برنامه هک گوشی اندروید
5 بهترین نرم افزارهای هک برای گوشی
6 عواملی که باعث هک شدن گوشی هوشمند می شود
7 4-استفاده از احراز هویت دو عاملی
8 6-ایمیل های قدیمی رو پاک کنید
9 هک کردن گوشی تلفن همراه با شماره سریال گوشی
9.1 برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
9.2 نرم افزار XSpy

1-صفحه کلید

2-زمر عبور یا پسورد برای هک گوشی

3-ویروس برای هک گوشی

4-کرم

5-ربات

دسته بندی حملات برای نفوذ به گوشی یا کامپیوتر

  1. حمله از نوع دستکاری
  2. حمله از نوع قطع
  3. حمله از نوع تخریب
  4. حمله از نوع شنود

حمله از نوع شنود حمله ای که برای هک  کردن گوشی و شنیدن تماس های تلفنی شخص هک شده به کار رفته می شود.

روش‌ های حمله‌ هکر ها برای هک گوشی یا کامپیوتر
روش‌ های حمله‌ هکر ها برای هک گوشی یا کامپیوتر

برنامه هک گوشی چیست؟

برنامه ای که قرار است یک گوشی موبایل (اندروید یا آیفون) را هک کند باید دسترسی شما به عنوان هکر را به بخش های مختلف این موبایل باز کند. برنامه هک گوشی موبایل می تواند معنی های مختلفی داشته باشد. ولی یکی از رایج ترین معنی ها عبارت اند از قصد یا تلاش برای ایجاد دسترسی یا نفوذی که تایید نشده و غیرمجاز به اطلاعات و داده های موجود در گوشی موبایل دیگران باشد.

سطح دسترسی که به دستگاه موبایل شخص دیگری ایجاد شود بستگی به توانایی های خود و ابزاری که در اختیار دارید. برای نمونه ممکن است شما یک فرد مبتدی در زمینه هک و جاسوسی و نفوذ باشید و هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداشته باشید؛ در این صورت با داشتن یک ابزار یا برنامه هک قدرتمند می توانید به سادگی گوشی دیگران را هک کنید.

در سالهای گذشته مردم با دسترسی به Voice Mail یا صندوق پست صوتی دیگران که در حال حاضر به ندرت در بین کاربران ایرانی استفاده می شود، تمرکز داشتند یا حتی تا همین چند سال پیش که پیام رسان هایی مثل تلگرام و واتساپ وجود نداشتند، دغدغه دسترسی و خواندن اسم ام اس های گوشی دیگران در بین افراد بود. چنین کاری یعنی ورود به حریم خصوصی دیگران به هر روشی مانند نصب برنامه ای برای هک اسم ام اس های دیگران باعث می شود تا نارضایتی و شکایت هایی به وجود آید و به همین جهت هم قانون در این زمینه بسیار پیگیر و سختگیرانه بوده است.

اما نکته مهم در این زمینه این است که چه کسی و به چه قصدی همچین کاری را انجام داده است؟ آیا فردی به جهت هک اسم ام اس های گوشی همسرش مجبور به استفاده از انواع برنامه های هک گوشی می شود یا یک مادر یا پدر برای مراقبت و محافظت از فرزندان خود و پیشگیری از مشکلاتی که ممکن خواهد بود در آینده برایشان پیش بیاید اقدام به نصب برنامه هک کردن گوشی موبایل فرزندش می شود این موضوعی است که بحث قانونی یا غیر قانونی بودن هک رو مشخص می کند.

به طوری که اگه قصد و تلاش شما و استفاده از یک برنامه هک، برای نظارت به فرزند خود باشد مشکلی به وجود نمی آید اما در غیر این صورت اگر این کار برای نفوذ به حریم خصوصی افرادی که هیچ گونه سرپرستی به آنها ندارید باشد، کاملا غیر اخلاقی و نقض آشکار قانون می باشد.

برنامه هک گوشی چیست؟
برنامه هک گوشی چیست؟

برنامه هک گوشی اندروید

کافی است تا برنامه هک گوشی SFP را روی گوشی فرزند خود نصب کنید تا دسترسی شما از طریق این برنامه به بخش های مختلف گوشی فرزند خود باز و امکان پذیر باشد. این برنامه بعد از نصب به طور کامل مخفی می شود و روند هک گوشی به صورت کاملا مخفی انجام می شود و اطلاعات موجود در گوشی فرزند شما از طریق اینترنت و بدون هرگونه ارتباطی با شماره تلفن در یک پنل کاربری برای شما ارسال می شود یا حتی می توانید در گوشی یا تبلت خود این اطلاعات رو دریافت کنید.

شما والدین گرامی می توانید برنامه هک گوشی SFP-را برای مدت 24 ساعت به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید و در صورت رضایت از عملکرد و بررسی تمامی امکانات آن، آن رو خریداری کنید دانلود برنامه هک گوشی SFP نیاز به پرداخت هزینه ای ندارد و کاملا رایگان می توانید از تست 24 ساعته آن استفاده کنید و در نهایت بعد از 24 ساعت نسبت به خرید اشتراک پرمیوم اقدام کنید.

منبع : https://xspy.app/%D9%87%DA%A9-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%DA%A9/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.