جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شرکت پویا گستر

آهنگ های عروسی

شرکت پویا گستر

۲,۸۱۳ بازديد

     شرکت پویا گستر یکی از نخستین شرکت های فعال در زمینه فناوری های نوین ساختمان است و از سال 1389 فعالیت خود را در این عرصه آغاز نموده و پیشرفت های چشمگیری در حوزه صنعت ساختمان بطور ویژه در زمینه " اجرای جوش سر به سر میلگرد (فورجینگ)" داشته و در این میان صدها پروژه ساختمانی را در سراسر کشور به انجام رسانیده است. مدیریت نوین و پویا ، تعهد به ارزش های انسانی و شایسته سالاری و بومی سازی فناوری های روز دنیا از جمله دستاوردهای شرکت پویاگستر است.

متخصصین و کارشناسان فعال در شرکت پویاگستر به واسطه ارتباط تنگاتنگ چندین ساله با کشور ژاپن و نهادهای فعال در عرصه صنعت ساختمان این کشور از جمله انجمن اتصالات میلگرد ژاپن، هر ساله از آخرین فناوری های کاربردی صنعت ساختمان در کشور ژاپن بازدید بعمل آورده و سعی در انتقال دانش فنی این فناوری ها و محصولات آن ها به داخل کشور می نماید.

شرکت پویاگستر نماینده انحصاری شرکت RIKEN ژاپن (تولید کننده ادوات جوش سر به سر میلگرد) در خاورمیانه است و کلیه تجهیزات مربوط به جوش سر به سر میلگرد و دیگر ادوات هیدرولیکی را بدون واسطه از ژاپن وارد کرده و تحت عنوان برند ریکن (RIKEN) به فروش می رساند.

 


تهران، خیابان طالقانی غربی، نبش سرپرست، پلاک 528، طبقه دوم
تماس: 61948-021 داخلی 3
فکس: 66462255-021
ایمیل: info@puyagostar.com
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.